Katma değerli ihracata odaklandı

İSTANBUL (İGFA) – Hedefini dolar bazlı ihracat ile büyüme olarak belirleyen Dardanel, Yunanistan’daki yatırımı Kallimanis ile birlikte dünyanın önde gelen deniz eserleri etkinliklerinde ihracat coğrafyasını genişletmeye devam ediyor. Dardanel 9 kategoride oluşturmuş olduğu 21 markası ile yer aldığı Seafood Expo Küresel Fuarı’nda memleketler arası alanda mevcut pazarlarındaki tedarikçileri ile bir ortaya geldiği üzere, yeni coğrafyalar ile ilgili de değerli işbirliği görüşmeleri gerçekleştirdi.

“Dardanel olarak, yenilikçi üretim anlayışımızla lezzetli ve kaliteli eserlerimizi bu fuarda sergilemekten büyük memnunluk duyuyoruz” diyen Dardanel Şirketler Kümesi Kurucusu ve Yönetim Kurulu Lideri Niyazi Önen, “Dardanel kuruluşunun 40. yılında 38 ülkeye ihracat yapan bir şirket pozisyonunda. 40 yıldır öncülüğünü yürütmekte olduğumuz deniz eserleri alanında dünya ile entegre olmuş ve her geçen gün ihracat coğrafyasını genişleten emniyetli bir üretici olmanın sorumluluğu ile yenilikçi eserler çıkartmaya devam ediyoruz. Yurt dışı yatırımlarımızdan Kallimanis, milletlerarası deniz pazarında büyük bir ihracat potansiyeline sahip. Kallimanis, Yunanistan’ın en esaslı deniz eserleri markalarından biri ve dondurulmuş deniz ürünleri alanında pazar lideri konumunda. Dardanel ve Kallimanis markalarımızla dünya tüketim alışkanlıklarını yakından takip ediyor, sağlıklı, lezzetli ve inovatif eser gamımızı genişletmeye ihtimam gösteriyoruz. Hem ihracat yaptığımız ülkedeki tedarikçilerimiz ile bir ortaya gelmek hem de yeni coğrafyalarda işbirliği imkanlarını pahalandırmak açısından Seafood Expo Küresel fuarı üzere milletlerarası alanda kabul görmüş etkinliklerde markalarımızı pozisyonlandırmaya kıymet veriyoruz” diye konuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir